فردا عمل کیست بارتولن دارم استرس دارم 🥲

۴ پاسخ

عزیزم شما جراحی کردین بارتولنت خوب شد؟

چجورعملی هس؟

دکترتون کیه عزیزم
انشالله که به خوبی و خوشی انجام میشه عملت خدا کمکت کنه

خیلی راحته نگران نباش،سه سوت خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۶ ماهگی