۹ پاسخ

من ک دارم شهرزاد میبینم تا قسمت۹دیدم باهال بود

شغال وببین قشنگه

من سریال از یاد رفته رو دارم نگاه میکنم تا قسمت 6نگاه کردم خوب بوده

بچه‌ها ی سریال جدید اومده تنها داره اسمش حامداد بهداد هم بازی میکنه نمیدونین کدومه

دیشب کج پیله رو دیدم روبیکا داره خیلیی خوب بود

حدود ۸صبح
ناهید
جنگل پرتقال
ملاقات خصوصی
تابستان داغ
عزیز

ابلق .. ملاقات خصوصی..
الانم دارم رخ دیوانه رو میبینم

دو زیست
متری شیش و نیم که احتمالا دیدی
ملاقات خصوصی
ابد و یک روز
شبی که ماه کامل شد
مغزهای کوچک زنگ زده
خفه‌گی

حدود ۸صبح، ناتور دشت

سوال های مرتبط