۶ پاسخ

عزیزم از شید لب راضی بود؟؟‌
درد داشت؟؟
الان پوسته پوسته هاش ریخته؟
چقدر شد هزینش؟

خیلیییی قشنگ بود

منم خوشم اومد

چه شبکه ای چه ساعتی

ازکجا دیدی منم ببینم

منم دیدم قشنگ بود ...ای کاش ادامه داشت بقیه ش هم بود

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۴ سالگی