۹ پاسخ

نه بزار چهل روز حتی بیشتر هم بگذره اون بخیه رو شکمت که خوب میشه زود فک نکن داخل هم اوکیه داخل خیلی دیر خوب میشه حواست باید بدی

۳ماه باید بگذره
بخیه های داخل زود جوش نمیخرن

عزیزم مبارک باشه😍
نی نیت خوبه؟اذیتت نمیکنه؟خودت خوبی؟

تا دو ماه نمیتونی ورزش کنی
بعد اونم تا ۶ ماه باید سبک انجام بدی

بسلامتی زایمان کردی قدم نو رسیده مبارک

عزیزم چه عجله ایه سلامتیت. مهمتره سزارین یه عمل سنگینه ،من یه تشت کوچیک آب بلند کردم اونم بعد ۲۰ روز ،الان ۶۰ روزه خونریزی دارم

دوسه ماه باید صبر کنی

اصلا ۴۰ روز مهم نیس . بخیه ها باز میشن 😐😐😐 از داخل باز بشه باید دوباره بری رو همون تخت 🤒

د‌کتر به من گفت بعد ۲ماه میتونم ورزش کنم

سوال های مرتبط