۹ پاسخ

جفتشو ببر
شاید لازم بشه لباس بچه عوض کنی

هم صفر ببر هم یک

برااینک راحت تنش کنن بچه اذیت تشه عزیزم

قربون لباسای ریزه میزشون آخه همینا هم که اندازه کف دست هست تو تنشون بزرگ و گشاده🥹🥹🥹 ب نظرم سایز 0بردار

فک میکنم جلودکمه بهتره عزیزم ک راحتتربتونن تنش کنن یاهم اگ اون فیلی یقه فرشته داره هم خوبه..

اونایی که جلوش دکمه نداره اصلا خوب نیست برا بیمارستان پوشوندنی بچه رو اذیت میکنن

اونی ک جلوش دکمه اس راحت تر میتونین تنش کنین

ببر همشو شاید لازمت بشه

فیلی ب نظرم قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری