خانما کدومش قشنگ تره سایز صفر بگیرم واسه بیمارستان

تصویر
۱۲ پاسخ

اون دایناسوره خوشگله😍

خرسیه

تدی قشنگتره

خرسی رو بخر خوشگلتره

تدی ،کرم رنگ قشنگ تره

خرسی خیلی شیرینکه

هر دو قشنگه ولی من پرسیدم بیمارستان گفتند بلوز شلوار باشه بخاطر بند نافش. منم سرهمی گرفته بودم

خرسی قشنگ تره

سلام عزیزم من پرسیدم بیمارستان شهرمون سرهمی نمیپوشنن به بچه بپرس اگر میپوشونن بردار دو دست

خرسی قشنگه

خرسی

کدومش؟

تصویر

سوال های مرتبط