۱۱ پاسخ

ی تله خاک میمونه ع این کشور

فقط می‌دونم تهش از این بدبخت تریم

🎈🎉ایران عزیزمون برنده میشه

انشالله اونی که خیره برامون پیش میاد

فقط خداکمک کنه واقعا ازهمه نظر ضررش مامیکنیم😥

تا محرم ادامه داره ولی ا ی ر ان پیروزه

هیچی نابود شدیم تموم شد

هیچی میریم مرحله بعد چون ما پوست کلفتیم احتمالا مرحله بعد یا زامبیه یا شهاب سنگ

کاش تموم شه دیگ نمیکشم بیکارم شده شوهرم هم استرس ج ن گ هم بی پولی ....

اینجا هم رعدو برق هم

هیچ کس نمیتونه بگه

سوال های مرتبط