سلام دوستان راست میگن نوک سینه ک قهوای یا سیاه بشه بچه پسره

۱۴ پاسخ

مامانم همیشه اینو میگه ولی تیره بشه دختر بی رنگ بشه پسره من اینجوری بودم

تیره بشه میگن دختره مال من تیره شده نی نی هم دختر

قهوه ای تیره بشه پسره سیاه بشه دختره

نه من دختر اولم روشن بود این تیره

برای من درست بود

برای من که درست بود خیلی تیره شده
روی دخترم روشن بود

وا نه برای همه کلا تیره میشه من هم بارداری پسرم هم دخترم تیره شده

برا من تیره و پسره

نه ربطی نداره، من که دختره

ن عزیزم برا من تیرع شد دخمل دارم

نه ربطی نداره

راستودروغشونمیدونم.ولی نوک سینه من شده مثل قیر🤣🤣🤣پسره

فکر نکنم
ربطی نداره کلا

نه مال من تیره شده دختره

سوال های مرتبط