۱۰ پاسخ

من با شیر قاطی میکنم دکترش گف

من صیح ها ۱ سی سی
بعد دیدم رفلاگس اش زیاده هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی
بعد ماه بعدی یک روز در میون ۱ سی سی بعد قطع

به سختی میخورد

من قبلا میدادم قبل از شیردهی ناشتا یکونیم سی سی

سه سی سی خیلی زیاده عزیزم.دختر من 4 ماهش هست یک سی سی من میدم

من به دخترم دادم همش کف از دهنش میداد بیرون دیگ ندادم

بهش یک سی سی بده
عوض کن فاموتیدین بگیر

سه سی سی خیلیهه
من یک سی سی میدم
صبا کمتر حتی ،
چون ناشتاعه حالت تهوع میگیره

من ی سیسی میدادم هردوازده ساعت تاثیری نداش دکتر عوض کرد فاموتیدین داد

به بچه ‌منم نساخت.الان قرص لانسوپرازول میدم

سوال های مرتبط