۱۰ پاسخ

نه عزیزم آب تا۶ماه ممنوعه خود شیر مادر آب داره

من در حد ۵ قطره آب قند دادم که زردیش بره اونم روزانه نه هفته ای یکی دو بار

من دخترم آب بدنش خشک شده بود تا ۱۰ روزگی هر روز در حد ۵ سی سی بهش آب میدادم الآنم دکتر آب سروم تجویز کرده روزی ۱۳ سی سی بهش میدم ولی هر از گاهی بهش آب جوشیده یا وقتی دلدرده آبجوش نبات میدم

من تا۴ماه ندادم ولی اب جوش نبات میدادم وقتایی ک دل درد بود

من دوسه قاشق چایخوری روزانه میدادم ب بچهام

من سه ماهشه اگه یبوست بگیره درحد ده سی سی اب جوشیده میدم که اذیت نشه ولی زیر. یکماه نشنیدم

ن نده خود شیرخشک اب دارع دیگ‌ همون کافیه

من میدادم یعنی دکتر گفت بدم چون اوایل کم جیش میکرد .
حالام چندروز یکبار پشت سر دارو اینا یه کم ولی آب جوشیده

تا۶ماه ب بچه اب نمیدن

نه شش ماهگی ب بعد

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی