۷ پاسخ

ببر دکتر تا بدتر نشده چون بیشتر بشه میگن بستری مراقبت کن

ببرین دکتر چون سنش خیلی کمه هنوز ک بدتر نشده خدایی نکرده
چون دیر ببرین بچه زیر یک ماهو بستری میکنن

سریع ببر دکتر یه وقت تب نکنه اگه خدایی نکرده تب کرد بستری میکنن

حتما ببرش دکتر

اگ شیر خودت میدی دو قطره بچکون تو بینیش

نه بابا دارو که نمیدم همش هتسه و سرفه داره بینیش آبکی هستش ولی تب نداره نمیدونم سدما خورده یا چیه

ببر دکتر سر خو به بچه بیست روزه دارو ندی

سوال های مرتبط

مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۱۶ ماهگی