۷ پاسخ

یچیز ترش بخور فشارت میاد پایین
یا ترشی سیر

برو بیمارستان خطرناکه اگر بالا بره بستریت میکنن

رب انار بخور گریپ فروت بخور

ببین من ماه اخر ۱۳بودم
کلا بستگی به فشار های ماه های قبلت داره و نظر دکترت چون ۱۳پیش فشار هست و مدام باید چک کنی بالاتر نره من هروز صبح فشارم میگرفتم دکترم گفت ۱۴نباید بشه.کدو سبز و ابلیمو و ابغوره خوبه .و اینکه ریلکس باش .دکترت هم حتما مشورت کن

استرس نگیر الکی من هفته پیش فشارم تا ۱۴ رو ۸ هم رفت بلوک زایمانم رفتم هیچی بهم ندادن گفتن اب زیاد بخور راه برو دستشویی کن بعد اومد پایین ولی هنوز گاهی استرس میگیرم میره تا ۱۳ رو ۸ ایناابغوره بدون نمک گریفروت ماستو خیار کم چرب سماق عالیه سریع میاره پایین

حتما برو بیمارستان روز تعطیله مطب ک نمیشه رفت برو بیمارستان ببین چی میکن

برو دکتر قرص زیر زبونی بهت بده بزار

سوال های مرتبط