۹ پاسخ

این‌شیشه شیری ک من تازه گرفتم عالیه دو سه روزیه گوشه شیطون کر از دست نفخ کردن راحتیم

تصویر

این‌شیشه شیری ک من تازه گرفتم عالیه دو سه روزیه گوشه شیطون کر از دست نفخ کردن راحتیم

تصویر

من بیبی لند طرح اونت راضیم

دکتر براونز

دکتر بروانز عالیه

ولی من هرجوره رو گرفتم اثر نداشت همون شربت و ماساژ و افزایش سن ماه بهترش کرد

دکتر براونز

بی بی سیل
ولی خیلی گرونه

بیبی سیل

سوال های مرتبط

مامان پناهم🍓 مامان پناهم🍓 ۸ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی