۶ پاسخ

تا دو ماهگی نخوردم

اره میخورم

من لبنیات میخورم ماست خیلی دوست دارم

من حریره بادوم میخورم میگن برای زیاد شدن شیر خیلی خوبه
پسته اینا فعلا به خاطر زردی بچه نمیخورم
لبنیاتم هنوز هیچی نخوردم خیلی نفخ داره و سرده

لبنیات نه
پسته اوکیه
بادوم ولی نفخ داره فکر کنم

لبنیات زیاد نه ولی اگه معدت اوکیه آجیلم بخور

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی