صدای جارو برقی میزارم تو ننو میزارم شوهرم خودش درست کرده بغل میکنم تو خونه راه میرمو صدای جارو برقی و میزارم
بچه ها بی علت گریه نمیکنن که،اول علت و پیدا کن و رفع کن ولی صدای سشوار ارومشون میکنه.ممکنه نفخ و کولیک داشته باشه که با دارو رفع میشه یا اینکه ب اندازه کافی سیر نمیشه
مال من باید میگرفتی رو به روت، یه دستت زیر سرو گردن یه دست زیر باسن مینداختیش هوا تا اروم بشه
ولی دستم خیلی درد میگرفت
پتو.
من تمام فیگورا رو رفتم بچم اروم نشد
تنها روشش ک برام جواب بود میزارمش رو پا سرشو میارم بالا اروم تکون میدم
ناگفته نماند ک ۱۲شب تا ۶صبح ک کولیکش پیش میاد فلج میشم گردن ب پایین فقط روپا ارومه
صدای سشوار میزارم بغل کردنش و ماساژ دادن کمرش تو گهواره تکونش میدم پستونک میدم
ببین اگه خیلی به جیغ انداخت
وایستا بچه رو بگیر بغلت ،وریکه صورتش پشت به خودت باشه بعد دست ها و پاهاشو جمع کن بگیر توی دستات و اسکات بزن
با ۲تا حرکت اروممیشه
۲)صدای سفید :سشوار، دوش آب،جاروبرقیبذار براش
علت گریه شدیدش چیه؟ علت رو برطرف کن اول.
اگه مشکلی نداره و فقط کولیک داره، رو دستت بگیر مدل نی نی لای لای های برقی تابش بده
ینی روبه روت بگیر بچه رو و آروم بالا و پایین ببر
قرآن باگوشی پخش کن بزار کنارش روی پات بخوابونش
ب شکم بخابونش
گهواره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.