۲ پاسخ

سوپر مینت باریچ

عزیزم من خودم تجربه ندارم هنوز ولی دوستم دخترش خیلی سر کولیک اذیت میشد میگف ده شب گریه میکرده تا سه چهار صبح هردکتری بردم تا شهر دیگم بردمش دکتر دارو ایرانی خارجی گرفتم فایده نداره اخرش یه قطره هستش ک گرفته بود براش میگف یساعت قبل از تایمی ک اذیت میشه باقطره چکون ریختم تو شیشه شیرش اگ شیرخشک نمیدی یکی دوقطره بریز تو ی قاشق از شیر خودت براش گف اینقدخوب بود انقد ارومش کرده ک حدوحساب نداشته الان اسمشو مینویسم برات برا نینیت بگیر استفادش کن شایدخوب بود

سوال های مرتبط