از ماه اول دارم پیاده روی میکنم کلی فعالیت ماشالله چرخیده ایشالله زایمان طبیعی خوبی داشته باشم
میگن بچه پسر معمولاً دیر دنیا میاد یا فرقی نمیکنه؟؟
بچه اولم38هفته بدنیااومد دومیه 42هفته باامپول فشار
ولی شکمم هنوز بالاس
از الان پیاده روی شروع کردم
کاش زودتر دنیا بیاد
ترسیدم من
من یه روز از چهل هفتم گذشت دردم گرفت زود هم زایمان کردم
بنظرم بستگی به بدن آدم داره
الکی میگن بچه اول دیر بدنیا میاد من بچه اولمه از ۲۷هفته درد زایمان دارم دکتر بزور باشیاف وآمپول نگهم داشته است
گفته ۳۷هفته سزارینت میکنم
میگن بارداری دوم زودتر زایمانش اتفاق میفته خب بدن رحمش تواناییش همه چیزش کمتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.