۹ پاسخ

از ماه اول دارم پیاده روی میکنم کلی فعالیت ماشالله چرخیده ایشالله زایمان طبیعی خوبی داشته باشم

میگن بچه پسر معمولاً دیر دنیا میاد یا فرقی نمیکنه؟؟

بچه اولم38هفته بدنیااومد دومیه 42هفته باامپول فشار

ولی شکمم هنوز بالاس

از الان پیاده روی شروع کردم

کاش زودتر دنیا بیاد
ترسیدم من

من یه روز از چهل هفتم گذشت دردم گرفت زود هم زایمان کردم
بنظرم بستگی به بدن آدم داره

الکی میگن بچه اول دیر بدنیا میاد من بچه اولمه از ۲۷هفته درد زایمان دارم دکتر بزور باشیاف وآمپول نگهم داشته است
گفته ۳۷هفته سزارینت میکنم

میگن بارداری دوم زودتر زایمانش اتفاق میفته خب بدن رحمش تواناییش همه چیزش کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری