۵ پاسخ

شربت لوپرامید برااسهاله دی سیکلومین برا دل‌پیچه ناشی از اسهال

اگع فقط شکمش درد میکنه دی سیکلومین خوبه
پسر منم اسهال بود موز عرق نعنا ماست ونعنا خشک دادم خوب شد

شربت دی سیکلومین شربت ریکولیک اینا رو بده ی کپسول هست میریزی تو ماست خ خوبه برا اسهاله فکر کنم اسمش یوکومی هست بازم از دارو خانه بپرس

یه شربتی هست واسه دل درد فکر کنم هیوسین نمی‌دونم دقیقا یادم رفته
به پسرم میدادم هر وقت دل درد داشت

گريميكچر
عرق نعنا

سوال های مرتبط