کم کم خوب میشه اول دفعات رو کم میکنه بعد شکم رو سفت میکنه. توی ماست حل کن با کته بهش بده بخوره.
من روی پسرم فقط این کپسول اثر داره.
یوموگی خوبه من یه باردارم پسرم
شربت عرق نعنا کم شیرین بده.. کته سیبزمینی نگینی با زیره هم داخلش دم بده ،بده بخوره....دکتری میگفت سیبو موزو هیچ میوه ای تو اسهال ندین..مرغو تخممرغم ندش اینا ک بوی زحم میدن برا اسهال خوب نیست....حتما اثر میکنه...پدی لاکت نداده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.