دختر آبجی من فیلر انجام داد خیلی خوب شد اصلا هم ترس نداره نگران نباش
من بوتاکس میکنم البته زیر چشمم رو نه ها.به شخصه جرعت ژل رو ندارم.به نظرم برو انجام بده.ببین با بوتاکس حل میشه.ولی خب درمان قطعی ت همون چاق شدنه
چون وزنت کمه وزنت بره بالا خوب میشی...
20 کیلو زیاد کنی بازم چاق حساب نمیشی،برو باشگاه مکمل میدن حسابی پر میشی
منم خیلی لاغرم هزینه فیلر هم ندارم فعلا هرچی هم میخورم چاق نمیشم
ده کیلو باید اضاف کنی حداقل خیلی لاغری . صورتت پر میشه
اگه پول داری برو بزن
وای وزنت خیلی کمه دختر خوب یکم پرخوری کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.