من هروقت نمیگیره پس میزنه میفهمم اروغ داره حرکتش میدم اروغ میزنه دوباره میخوره
من که بچم از اول که به دنیا امد با گریه داد سینمو میگیره ولی من شیشه ندادم
پسر منم کلا بعداز واکسن تو شیرخوردن امتناع کرد و الآنم سینمو که کلا نمیگیره شیشه هم اولش با جیغ و گریه میخوره فک میکنه سینس
همون چون براش میدوشی دیگه نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.