۵ پاسخ

اصلا ربطی به مارک نداره من معمولیه پسرم قشنگ گرفت از روز اول انگشتشومیخورد بعدم پستونک دادیم سریع گرفت ازیت نکرد ی زره نوک پستونکو شیرین کن میگیره صدرصد

من گرد گرفتم از همون اول گرفت اینه

تصویر

بستگی داره اگه اوق میزنه ارتودنسی نده گرد بده ولی مارک خوب بگیر

ارتودنسی و بادامی
ارتودنسی رو معمولا اکثر بچها قبول میکنن

منم😑

سوال های مرتبط