اصلا ربطی به مارک نداره من معمولیه پسرم قشنگ گرفت از روز اول انگشتشومیخورد بعدم پستونک دادیم سریع گرفت ازیت نکرد ی زره نوک پستونکو شیرین کن میگیره صدرصد
من گرد گرفتم از همون اول گرفت اینه
بستگی داره اگه اوق میزنه ارتودنسی نده گرد بده ولی مارک خوب بگیر
ارتودنسی و بادامی
ارتودنسی رو معمولا اکثر بچها قبول میکنن
منم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.