۶ پاسخ

عزیزم بچه چون دهانش کوچیک هست تا سه ماهگی نمیتونه درست بگیره

حالا برای چی بزور میخوای پستونک بدی بعضیا میگیرن بعضیا نمیگیرن

اونت یا طرح اونت بخر میگیره

اونت امتحان کردی

من که هیچ کدوم بچه هام پستونک نگرفتن

با قطره آد، یا شیرخودت شیرینش کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی