مامانا ۳۷رو۳واسه بچه ۳ماهه تب حساب میشه

۴ پاسخ

۳۷ونیم ب بالا تب محسوب میشه

نه عزیزم

تا ۳۷.۵ طبیعیه

تا ۳۷.۷ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی