خانم ها تو 24هفته 4روز حجم کیسه آب 14کسی مثل من بوده خوبه

۲ پاسخ

برای من الان15 هست طبیعیه

آره خوبه
من ۲۳ هفته ۱۳ بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۸ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری