پروتین گاوی همون رفلاکس هست

۴ پاسخ

نه
فرق داره
وقتی خودت شیر گاو میخوری توی شیر پروتیین گاوی داره و احتمال داره بچت بهش حساسیت نشون بده
رفلاکس به بالا آوردن بچه میگن
رفلاکس پنهان هم به بالا آوردنی میگن که بیرون نمیریزه میاد تا توی گلوش و قورتش میده

نه عزیزم

نه

نه عزیزم فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸💙 مامان آریا🧸💙 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی