من نوزادم چهل روزش هست برا دل دردش چیکار کنم

۴ پاسخ

من گریپ میکسچر میدم.خوبه

ببر دکتر عزیزم
داروی مخصوص کولیک میده
من بایو لاکت دارم
خوبه بهش میسازه

باید ببری متخصص اطفال طبق نظر خودش بهت قطره میده به دختر من پدی لاکت و پدیابست کولیک داد

دکتر ب دختر من گرمیچر پدی لاکت و کولیکز داد

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی