سلام عزیزم تو کدوم بیمارستان زایمان کردی ؟
یوقت ندییییییییی، بچه وقتی یه مشکلی داشته باشه نمیخابه ببین از چیه که خوابش نمیبره اخه بچه ۴ماهه که خواب اور نمیدن
من.....
یکسال به بالا ملاتونین شربت خواب آور سنگینی هست من بی بی سد دادم ولی چون زنجبیلی بود بچم بهش حساسیت داشت
من از دکتر پرسیدم گفت بعد از یک سالگی
منم ميخوام بدونمممممم چون بچم خواب نداره😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.