خانما کی ب بچش ملاتونین میده

۶ پاسخ

سلام عزیزم تو کدوم بیمارستان زایمان کردی ؟

یوقت ندییییییییی، بچه وقتی یه مشکلی داشته باشه نمیخابه ببین از چیه که خوابش نمیبره اخه بچه ۴ماهه که خواب اور نمیدن

من.....

یکسال به بالا ملاتونین شربت خواب آور سنگینی هست من بی بی سد دادم ولی چون زنجبیلی بود بچم بهش حساسیت داشت

من از دکتر پرسیدم گفت بعد از یک سالگی

منم ميخوام بدونمممممم چون بچم خواب نداره😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی