مامانا برا ختنه‌پماد اد خوبه ؟

۳ پاسخ

برا بعدش ک زخماش دیگ خوب شده، خوبه

اره من میزدم

دکتر پسرم که فقط اد داده بود ولی بعضی دکترا تترا میدن

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی
مامان تینا مامان تینا ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان پسر گلم مامان پسر گلم ۱ سالگی
مامان دلوینم🫀 مامان دلوینم🫀 ۱ سالگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی