ن عیبی نداره من کلا با آب داغ حموم میکنم سردم میشه آب گرم باشه اما طولانی زیر دوش نباید بمونی
اصلا دیگه اب گرم نگیر به کمرت،اولین عامل سقطه خدایی نکرده
من طول سرویکسم ۳۱ هستش دکتر حموم رفتن رو برام منع کرده😶
بهم گفته هر ده روز یکبار میتونم روی شکمم و کمرم اب بگیرم باید سرمو جدا بشورم زیربغل و پاهامم جدا بشورم.
خیلی مراقب باش خلاصه
گرم خوب نیست کمرو شل میکنه
زیاد خوب نیست عزیزم
دیگه نکن اینکارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.