۴ پاسخ

سلام گلم تو تاپیک ها دیدم تو بیمارستان بازرگانان اشناتون عمل کردن میخاستم ببینم راضی بودن و هزینش چقد شد؟

اگه بیست دقیقه سه بار تکرار بشه

بله یعنی انقباض

دکتر به من گفت خوب نیست هی شل و سفت بشه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا، رضوان مامان امیررضا، رضوان ۸ ماهگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری