۴ پاسخ

به به نوش جان من عاشق مربا توت فرنگی از نوع خونگیشم

یکی از بهترین مرباهاست
نوش جونتون
🍓🍓🍓🍓🍓

نوشه جان
من توت فرنگی ارگانیک رو طعمشو برای مارمالاد و مربا و شهد خیلی دوست دارم

ببخشید طرز تهیه ش رو میگین؟

سوال های مرتبط

مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی
مامان پسرا مامان پسرا ۴ سالگی
مامان تنها مامان تنها ۴ سالگی
مامان 🩷🧸𝒴𝒶𝓈𝓃𝒶 مامان 🩷🧸𝒴𝒶𝓈𝓃𝒶 ۴ سالگی