مهاجرت شرط نیست مهم اینه دلت خوش باشه ممکن بری جای دیگ هم همین طور باشی
هزاران نفر رفتن امارات.همشون تو هر رده ای که بودن و با هر ویزایی اخراج کرد .اموال و سرمایه هاشونم مصادره شد.پس شرط خوشحال و خوشبخت بودن صرفا مهاجرت یا کشور دیگه نیست
حالا فک کن الان اونجا بودی بنظرت حالت خوب بود؟؟؟؟
وقتی بدونی خانوادت و وطنت اینقدر داغونه
پس اینایی ک دارن برمیگردن دیوونه هستن؟؟؟
مطمئن باش حالشون بده ک اومدن
منم چندوقت رفتم اما نتونستم بمونم برام سخت بود اما الان پشیمونم و کاری از دستم برنمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.