۱۳ پاسخ

هیچی

هیچی
خودم و دخترا خوردیم برا شوهرم کوفت نذاشتم
گفتم فحشای دیشبتو بخور سیر شی

عدسی گذاشتم

منکه خورشت کرفس گذاشتم

هیچی سوپ دیشب

ماکارانی با گوشت چرخ کرده یا مرغ برنج مخلوطی سیبزمینی رشته عدس سویا هویچ گوشت مرغ هرچی قاطی پلو کنارشم ماست دلال بادمجون خیار اینا با سالاد

اینارو(ناگت مرغ با پیراشکی گوشت)اماده کردم گذاشتم یخش باز شه سرخ کنم

تصویر

تخم‌مرغ ابپز چون سرماخوردم با ریحون‌ و‌ماست چکیده فقط میتونم‌بخورمش😓💔

هویج پلو

منم ایده نداشتم زنگ‌زدم خونه مادرشوهر خودمو دعوت کردم🤣

عدس گذاشتم

من قورمه سبزی ظهر مونده گرم میکنم
املت
کوکو
کتلت
سیب زمینی و تخم مرغ ابپز
الویه
استمبولی
گوشت چرخکرده و سیب زمینی سرخکرده
ماکارونی
کته

مرغ
کتلت
کو‌کو سبزی
سوپ
عدسی

سوال های مرتبط

مامان سلین وداداشا🧿 مامان سلین وداداشا🧿 ۵ سالگی