۲۶ پاسخ

قرمه سبزی

عدس پلو

هروقت گشنم بشه تصمیم میگیرم😂

میخوام پیتزا درست کنم

قرمه سبزی

کتلت.مامان پز.بادارم هرروزمادرم زحمت غذاهامون میکشه

آبگوشت

وای خدا ناهار جمع شد دوباره شام، والا یه وعده هم به زور فکر می‌کنیم چی بپزیم 😂

خورش لوبیاسبز

کوکو سبزی

آبگوشت

زرشک پلو

حاضر ی

البالو پلو

کباب گلم

من احتمالا پیراشکی گوشت میزارم

ما تازه ناهار خوردیم واسه شامم مونده

چلوگوشت

فعلا چیزی ب ذهنم نرسیده

ماکارانی شکلی

دمی گوجه با سالاد شیرازی

هنوز خیلی زوده 🤣🤣🤣

من هنوز ناهارم نخوردیم

بادمجون میپزم

میشه بگین این چ نوع برنجیه؟درشته؟مزه وعطرش چجوریه؟

احتمالا حاضری

سوال های مرتبط

مامان سلین وداداشا🧿 مامان سلین وداداشا🧿 ۵ سالگی