اینکه چندبار باشه هم مهمه هرچی بارش بیشترباشه بهتره
اگه تا سی تومن میتونی هزینه کنی حتما لواک ۳۲۲۰ بخر هم آسیاب داره هم قهوه سازه نیمه صنعتیه . خیلی عالیه.
دلونگی و نوا و ندوا و زیگما فقط برای مصارف خونگی خوبه . البته شما قهوه ساز دو ملیونی بخری یا سیصد ملیونی اگه رعایت نکنی و درست استفاده نکنی سریع خراب میشه . مهم ترین نکته هم اینه که آب تصفیه جوشیده استفاده کنی. آب جوشیده معمولی و آب شیر و آب معدنی دستگاه رو خراب میکنه.
دلونگی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.