پوشک
#مولفیکس
#فرزندآوری #

تصویر
۳ پاسخ

اینکه چندبار باشه هم مهمه هرچی بارش بیشترباشه بهتره

اگه تا سی تومن میتونی هزینه کنی حتما لواک ۳۲۲۰ بخر هم آسیاب داره هم قهوه سازه نیمه صنعتیه . خیلی عالیه.
دلونگی و نوا و ندوا و زیگما فقط برای مصارف خونگی خوبه . البته شما قهوه ساز دو ملیونی بخری یا سیصد ملیونی اگه رعایت نکنی و درست استفاده نکنی سریع خراب میشه . مهم ترین نکته هم اینه که آب تصفیه جوشیده استفاده کنی. آب جوشیده معمولی و آب شیر و آب معدنی دستگاه رو خراب میکنه‌.

دلونگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۴ سالگی