۵ پاسخ

روی قوطی شیر خشک رو بخون اکثرا نوشته حداکثر یک ساعت میشه نگه داشت

من نخوره همونجا میریزم چون می‌دونم نمیخوره دیگ بعدم سرد بشه دیگ اصلا نمیخوره

من نهایت نیم ساعت نگه دارک بعد میریزم دور اگه مصرف نشه

من ۱ساعت فقط نگه میدارم بعد اون نمیدم دیگه

یه ساعت

سوال های مرتبط