3 میلیون 600
من ۳۷۰۰دادم
۳۳۰۰ حسن فرشچی
من هشتم عید رفتم ازاد بود ۳۳۰۰
سلام شما انجام ندادی بروجرد کدوم سونو میری؟
آزاد واسه من 3400 شد
من ۳تومن دقیق
1تومن من رفتم
سونوزاگرس توبروجردخودتم شایدبشناسیش گفت ۷تومن🙂💔
عزیزم من رفتم سنوگرافی بوعلی خانم آخوندزاده تو خرم آباد کارش خیلی دقیقه بدون بیمه آزاد ۱۶۰۰ شد فقط سنوگرافی آنومالی
من ۱۹۰۰دادم
برامن ۳ملیون
من سونو۶۷۰۰
برای من ۷۶۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.