الان قیمت انومالی چقدر

۱۴ پاسخ

3 میلیون 600

من ۳۷۰۰دادم

۳۳۰۰ حسن فرشچی

من هشتم عید رفتم ازاد بود ۳۳۰۰

سلام شما انجام ندادی بروجرد کدوم سونو میری؟

آزاد واسه من 3400 شد

من ۳تومن دقیق

1تومن من رفتم

سونوزاگرس توبروجردخودتم شایدبشناسیش گفت ۷تومن🙂💔

عزیزم من رفتم سنوگرافی بوعلی خانم آخوندزاده تو خرم آباد کارش خیلی دقیقه بدون بیمه آزاد ۱۶۰۰ شد فقط سنوگرافی آنومالی

من ۱۹۰۰دادم

برامن ۳ملیون

من سونو۶۷۰۰

برای من ۷۶۰ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری