داروی کولیک رفلاکس رو بدتر میکنه دکتر بهم گفت داروی کولیک ندم به بچه که رفلاکس داره
براي كوليك هر چيم بدي فايده نداره فقط يكم اينفاكول تاثير داره
يه روز پا ميشي ميبيني ديگه از پيچيدن و گريه و زور زدن خبري نيست🥰
كيديزولو ولي حتما بده تاثير گذاره واقعا
دختر منم ٣٥هفته دنيا اومد
ببين بچه هاي نارس و زودرس همينن يه ذره بيشتر طول ميكشه تا رفلاكس و كوليك ايناشون خوب شه
دختر من هنوزم كه هنوزه كافيه يكم بيشتر بخوره حسابي بالا مياره
دختر من وقتی از ان ای سی یو اوردنش بخش تا دوهفته که تو بخش بود همش بالا میاورد انواع داروهارو دادن بهش تاثیر نداشت باید دورش بگذره اصلا نگران نباش من هربار بالا میاورد میرفتم دکتر انقد میترسیدم الان پدرمونو درمیاره وروجک😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.