بنظرم سه ماه اول سخت ترین مرحله است که غیر قابل تحمله بقیشو میشه یه جورایی تحمل کرد
خوبه عزیزم فقط بچه بزرگتر شده قشنگ وزن بچه رو حس میکنی دیگه مثه قبل حرکاتش شبیه لگد زدن نیس بیشتر خودشو جمع میکنه و کش و قوس میده یا از این ور میرن اون ور یه چیز جالب دیگه اینه که چون بزرگ شده جاش تنگ شده توی رحم حالت جمع شده قراره گرفته واسه ی همین وقتی به پهلوهات میخوابی باسنشو حس میکنی دیگه یخورده به مثانت فشار میاد چون جاش تنگ شده قشنگ حس میکنی مثانت تحت فشاره هی فکر میکنی جیش داری در حالی که جیش نداری همین دیگه😅
من رونام له میشه میسوزه
کمر درد و درد واژن و نفخ و سنگینی
درد پا درد دست درد استخون درد همه جا خواهر 😐😂😂
برا من خیلی دیر گذشت خیلی
قشنگ میفهمی سنگین شدی بچه بزرگ شده
واسه من دو روزه شده درد کمر زیرشکم دلپیچه خستگی ☹️
برای من هفت ماهگی فقط کمردرد زیاد دارم
بهتر از ماه هشته هرچی میگذره سخت تر میشه
بدون حرکت میگذره🥲
من سنگین شدم 😂اونم گاهی زیاد میشه روزا مثل پر بادم😂
واسه من که فعلا خوبگذشت نصف ماه هفت رفت😂فقط پاهام باد کرده وزنمم رفته بالا بشدت
زیادمنمیتونمپیاده رویکنمکمر درد میشم سریع
واسه من علائم خاصی نداشت جز نفخ و سنگینی و یمقدار گرفتگی پا
والا برا من که بهترین ماه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.