مامانا علائم سوراخی کیسه آب دقیقا چجوریه

۳ پاسخ

من صبح یکمی ازم مایع اومد تا الان دیگه نیومده دوبه شک شدم

علایم که چه عرض کنم وقتی سوراخ بشه خودت متوجه میشی کلی آب ازت میاد یه آب نسبتآ گرم

منم اسیرم هی عرق میکنم یهو حس میکنم خیسم فک میکنم کیسه ابمه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان فرفری و فسقلی مامان فرفری و فسقلی ۸ ماهگی