من ۹۰ روز رعایت کردم حتی لبنیات هم نمیخوردم
دو ،سه روز از خیار شروع کردم
من همه چی میخورم از اول همینجوری بودم
من همه چی میخورم. اینجوری بچت هم به همچی حساس میشه. فقط سیر و پیاز خام برای بد شدن طعم شیر نمیخورم.
وا😑 چرا همچبن میکنی با خودت زن
اووووووو
من فقط باقالی نمیخورم اونم چون میگن خیلی حساسیت زاس
بعد هرغذات عرق نعنا بخور نفخ شیرو میگیره
کن تا 40 روزگی رعایت میکردم ولی بعد ازون کم کم مواد غذایی دیگه هم امتحان میکنم ، فعلا حبوبات نخود اصلا نخوردم و شیر ولی بقیه چیزا رو خوردم . هر چیزی میخوری بعدش یک قاشق غذا خوری 4 زیره بخور بچه دلدرد نمیگیره
من همه چی میخورم به جز پیازو سیر خام یا چیزایی که طعم شیر رو بد کنه. حتی چیپس و پفک هم میخورم گاهی
من همه چی میخوردم از اول ک بچم عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.