۷ پاسخ

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اموکسی سلین ۵۰۰هر ۸ساعت بخور
فرنی درست کن بخور
استامینوفن ۳۲۵
و قرص ویتامین دی یادت نره

۳ ماه دوم میشه رفت، من رفتم عکسم گرفتم، یه لباس مخصوص و یه چیزی زیر گردنت میبندن ک اشعه برات مضر نباشه

این باد بارداریه
منم میگیرم
ولی مجبوریم بسازیم

من آب نمک قرقره میکردم ، چند روز تحمل مردم بعدش خوب شد فعلا خداروشکر درد ندارم ولی دندان پزشکی نرفتم

جوشانده میخک رو با سرکه سیب و نمک مخلوط کن و قرقره کن بهتر میشه

استامیندفن بخور باید دکترت نامه بده تابتونی بری همه جا قبول نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی