۴ پاسخ

غلظت خونت زیاد شده برو دکتر واسه چربی بدنت هم هس خون رو غلیظ میکنه

وای دقیقامنم همین مشکل هم بارداری هم الان دارم می‌خوام برم نواراعصاب بگیرم میگفتن به زایمان خوب میشه ولی من هنوزبی حس میشه من حتی دست چپم ازمچ تاارنج درد میگیره رفتم دکترارتوپدکلی ویتامین بهم دادباامپول خیلی درد داره گف۳هفته بزن

من انگشتای دستم مخصوصا صبح ها اینطور‌میشد تا ۳ ماهگی پسرم همینطور بود الان یکم بهتر شده

من چندین بار تو این چن سال اخیر اینجوری شدم هرسری هم شاید دوسه ماه درگیر بودم واقعا رو مخ بود همشم از اعصابو استرس بودخود ب خودم رفع شد

سوال های مرتبط