۱ پاسخ

موز له شده🍌تخم مرغ🍳سه قاشق ارد
اگه دوست داشتی روغن یه قاشق(حیوانی)
موز ولهش میکنی بعد تخم مرغ وبعدش هم میزنی دراخر ارد وروغنم اضاف میکنی
نکته: تو ماهیتابه نچسب میریزی میزاری داغ بشه روغنم نریزی اصلا.هروقت حباب زد طرف دیگه برمیگردونی
نکته: شعله ملایم باشه قالب داشته باشی هرشکلی بخوای میتونی بزنی🍪
نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ابرا☁️☁️ مامان ابرا☁️☁️ ۱ سالگی