۳ پاسخ

من میدم بهش از ۱۰ ماهگی اوکیه ولی تومشهد به سختی گیر میاد

بستنی و چجوری درست میکنی

اونم مشکلات خودشو داره همه وقت گیرت نمیاد

سوال های مرتبط