۳ پاسخ

همین الان دارم میخورم 🤣🤌

سیب خوبه پرتقال اگه بچت رفلاکس نداره میتونی بخوری

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی👶🏻🩵 مامان توت فرنگی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان هانا 😍🥰 مامان هانا 😍🥰 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی