#شیرخشک، بچه
خدایااااا خودت با ما باش

تصویر
۸ پاسخ

از قدیم گقتن دستی که نمیتونی قطع کنی رو ببوس

بنظرتون مذاکره کنیم پایبند میمونن این دوبار که جنگ شد. درحال مذاکره بودیم ما
انشالله پیروز میشیم دعا کنید

ولا تهنوا ولا تحزنو‌ و انتم الاعلون آن کنتم مومنون

ایران پیروزه به امید خدا

جنگ بر سر قدرته عزیزم هیچکدوم کوتاه نمیان مردم هم بازیچه هر دو شدن

با دو تجربه ی قبلیمون درمورد مذاکره بنظرتون واقعا مذاکره نتیجه داره؟؟؟ من سری قبل میرن تجدید قوا میکنن چند ماه بعد بدتر میزنن

چرامردم خودشونوبان ظ. ا م قاطی میکنن

خودت چی فکر می کنی ؟ :)

سوال های مرتبط