لعنت به ورم بارداری
شما هم خیلی ورم کردید ؟!

۹ پاسخ

من هنوز نه🙏🏻

من متاسفانه نمک زیاد مصرف میکنم فقط پاهام و دستم البته دستم خیلی کمتر ورم داره اما پاهام در حال ترکیدنه خیلی هم درد می‌کنه کاش زودتر این روزام بگذره

من فعلا ورم نکردم

ارهه، بخاطر نمك هم هست

من از یک هفته پیش اگر پاهام آویزون بمونه مثل وقتی که رو مبل نشستم یا صندلی ورم میکنه مخصوصا شبها زیاد میشه، پام و بالا میزارم بهتر میشه...
از دیروز هم انگشتهای دستم ورم میکنه...🙂
یکم درد ناکه...
فکرکنم باید مصرف نمک رو کم کنیم...

من خداروشکر فعلا ورم ندترم‌یکم صورتم

من تازه یک هفتس پاهام خیلی ورم کرده

یکم اره

آخ من که پوست پام داره میترکه از ورم

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد