من وقتی پفک و کرانچی و اینا میخورم پسرم از نفخ خیلی اذیت میشه!
ارع من هروقت حبوبات اشی عدسی خوردم دخترم از دماغم دراورده
والا قدیم فقط شیر و ماست محلی و نون محلی و این چیزا میخوردن
مثل ما حل و هوله نمیخوردن که
من نوشابه و خیار خیلی پسرمو اذیت کرد دوسه بار خوردم
چمدونم میگن شیر طعم غذایا چیزی ک خوردی رو میگیره🥴
اره واقعا تاثییر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.